Turistom predstavíme aj menej známe a frekventované miesta Horehronia
Banskobystrický samosprávny kraj výrazne podporuje regionálny rozvoj a cestovný ruch. Už v tomto mesiaci pribudli posily dvoma odborníkmi v cestovnom ruchu.
V utorok 14. augusta 2018 pozvala Rozvojová agentúra Banskobystrického samosprávneho kraja spoločne s Oblastnou organizáciou cestovného ruchu REGIÓN HOREHRONIE partnerov turistickej destinácie Horehronie na pracovné stretnutie, na ktorom boli predstavené ciele a stratégie Banskobystrického samosprávneho kraja v oblasti cestovného ruchu na najbližšie roky.
Spolu s pozvanými partnermi na pracovnom stretnutí hľadali možnosti na rozširovanie možností spolupráce, vzájomného sieťovania a hľadaniu nápadov v dobrom kraji.
Dynamická spolupráca
Banskobystrický samosprávny kraj výrazne podporuje regionálny rozvoj a cestovný ruch dynamickým tempom. Už v tomto mesiaci posilnila cestovný ruch v regióne dvoma odborníkmi v cestovnom ruchu.
„Nová personálna posila bude spolupracovať na nami stanovených prioritách, napríklad zvýšiť počet členov OOCR, postupne zvyšovať návštevnosť jednotlivých lokalít. Ich prvou úlohou bude urobiť dotazníkový prieskum v teréne, aby sme vedeli, kto je návštevník, odkiaľ a prečo prichádza a podobne. Na základe toho budeme spolu s oblastnými organizáciami nastavovať marketingový plán na budúci rok,“ uviedla Iveta Niňajová, poradkyňa predsedu BBSK pre regionálny rozvoj a cestovný ruch.
Spájanie síl
Stretnutia sa zúčastnili aj starostovia obcí. Niektorí z nich sú už dlhoročnými členmi OOCR REGIÓN HOREHRONIE, no stretnutia sa zúčastnili aj obce, ktoré momentálne nie sú súčasťou organizácie.
„Budeme radi keď sa naša členská základňa rozšíri a spoločnými silami budeme môcť našim návštevníkom ukázať aj menej známe a frekventované miesta Horehronia, ktoré sú historicky, kultúrne či prírodne zaujímavé,“ dodal Ľuboš Ďurinďák, predseda predstavenstva OOCR REGIÓN HOREHRONIE.
Horehronie ponúka množstvo jedinečností, ktoré v iných regiónoch nenájdete. „V regióne sa nachádzajú kvalitné lyžiarke strediská, celoročné športové vyžitie, kultúrne pamiatky, kvalitné hotelové a reštauračné služby, atraktivity, podujatia či regionálne produkty, vďaka čomu ma región konkurenčnú výhodu oproti mnohým regiónom. Pozitívne referencie návštevníkov regiónu, vďaka poskytovaným kvalitným službám sú tým najlepším marketingom regiónu,“ povedala Petra Ridzoňová Hlásniková, výkonná riaditeľka OOCR REGIÓN HOREHRONIE.
Zdroj: horehronie.net, ilustračné foto