Mestský úrad v Revúcej bude fungovať v zmenenom režime: Čo viete vybaviť osobne?
Potrebujete niečo riešiť na mestskom úrade? Dajte si pozor, režim jeho fungovania sa od pondelka mení.
Od pondelka 8. marca sa mení režim fungovania mestského úradu. Mesto Revúca o tom informovalo na svojej facebookovej stránke.
V obmedzenom režime
„Z dôvodu pretrvávajúcej nepriaznivej epidemiologickej situácie zostáva Mestský úrad Revúca aj naďalej pre verejnosť až do odvolania zatvorený,“ upozorňuje mesto.
Pre verejnosť bude podľa slov mesta od pondelka k dispozícii v obmedzenom režime len pokladňa, matrika a overovanie podpisov.
Úradné hodiny spomínaných referátov, počas ktorých si môžete vybaviť neodkladné náležitosti:
- Pondelok: 8.00 – 11.30 hod. / 12.30 – 15.00 hod.
- Utorok: 8.00 – 11.30 hod. / 12.30 – 15.00 hod.
- Piatok: 8.00 – 11.30 hod. / 12.30 – 14.00 hod.
Samospráva odporúča všetkým obyvateľom, aby zvážili potrebu návštevy úradu a uprednostnili najprv telefonickú, e-mailovú alebo písomnú komunikáciu.
Ostatné oddelenia
„K preberaniu pošty doručovanej na mestský úrad naďalej slúži schránka umiestnená na vstupných dverách budovy úradu,“ píše sa na stránke s tým, že ostatné oddelenia úradu pokračujú vo svojej činnosti v pôvodných úradných hodinách, avšak bez osobných návštev verejnosti.
- Pondelok: 7.30 – 11.30 hod. / 12.00 – 15.30 hod.
- Utorok: 7.30 – 11.30 hod. / 12.00 – 15.30 hod.
- Streda: 7.30 – 11.30 hod. / 12.00 – 16.30 hod.
- Štvrtok: Nestránkový deň
- Piatok: 7.30 – 11.30 hod. / 12.00 – 14.30 hod.
Ako dodáva mesto, na kontakt s oddeleniami využite telefón alebo mail Kontakty na zamestnancov nájdete na webovej stránke mesta.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné